Софія РусоваМетодична проблема Форми проведення тематичного контролю Розвиваюча мета -сформувати вміння аналізувати, класифікувати, робити висновки -розвивати алгоритмічну культуру учнів, уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення - сформувати вміння працювати самостійно, а також самостійно здобувати знання розвиваючи навички математизації ситуації Виховна мета - виховати інтерес до вивчення сатематики - виховати звичку до систематичної розумової праці - виховати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань - виховати потях до наукової творчості Напрямки роботи - індивідуальний і диференційований підхід до учнів - робота в групах - пошуково-дослідницкі, ситуаційні завдання - розвиток пізнавального інтересу до предмету
Педагогічна діяльність
Педагогічне кредо
Вчитель, який передає дитиеі лише знання, - це ремісник, хто виховує особистість, розвиває творчий потенціал дитини, - справжній митець своєй справи...
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар